021-24521522

معجزه صورتی در دکوراسیون داخلی منزل

معجزه صورتی در دکوراسیون داخلی منزل

صورتی رنگی هست که خیلی ها عاشقشن و البته خیلی هام هستن که حس خاصی نسبت بهش ندارن ولی کمتر کسی پیدا میشه که از این رنگ بدش بیاد. این رنگ نرم، ظریف، دوستانه، صلح آمیز و آرامه، در عین حال جسورانه و پر جنب و جوش هست و تحریک کننده احساسات عاطفیه. این رنگ همیشه رنگ مورد علاقه دختران کوچک هست و دلیلش دوستانه بودن، امنیت و گرم و ظریف بودن این رنگ هست. شما با یک دکوراسیون داخلی صورتی زیبا میتونین این ویژگی ها رو به منزلتو بدید و تمام این احساسات رو در خونه خودتون داشته باشین.

معمولا صورتی رو رنگی زنونه میدونن و مردان اصولا از زندگی در یک مکان صورتی گریزان هستن ولی روانشناسی ثابت کرده اتاقی که دکوراسیون داخلی صورتی داشته باشه رفتارهای عصبی رو حداقل بطور موقت کاهش میده. ظرافت و نرمی و لطافت این رنگ مانع این میشه که افراد واکنش سریع عصبی نشون بدن و به صمیمیت و گرمی دعوت میکنه.

به طور کلی رنگ صورتی برای دکوراسیون داخلی رنگ آسایش و پرورش هست. این رنگ حس مشترک بودن و به اشتراک گذاشتن رو منقل میکنه و تمرین تمدد اعصاب هست. نور صورتی رنگ آرامش بخش و سرگرم کننده برای یک روز پر استرس هست. ولی مردها خیلی این قضیه رو درک نمیکنن و این شاید به خاطر این باشه که اونها کلا با رنگهای ظریف و احساساتی نمیتونن کنار بیان.

برای آشپزخانه و اتاق خواب، استفاده تن های مختلف این رنگ باعث نگاهی جدید، شیک و جذاب میشه. برای انتخاب این رنگ برای دکوراسیون داخلی باید شجاع باشیم و بدونیم که انتخاب رنگ دلخواه برای دکوراسیون داخلی منزلمون حق ماست. درسته این رنگ ممکنه خیلی عرف نباشه ولی اونقر مثبت و آرامش بخش هست که اگر علاقه داشته باشیم به امتحان کردنش بیارزه.

وقتی از رنگ صورتی و استفاده این رنگ در دکوراسیون داخلی صحبت میکنیم منظورمون استفاده تن های مختلف این رنگ در قسمتهای مختلف منزل هست. میتونه رنگ دروارها یا کاغذ دیواری منزلتون باشه. میتونه رنگ مبلمانتون باشه یا پرده ها و یا هر تزیینی که شما برای دکوراسیون داخلی منزلتون استفاده میکنین. فقط باید به این موضوع توجه کنین که نباید به طور یکنواخت و خیلی ساکن از این رنگ استفاده کرد چراکه تاثیرات منفی هم ممکنه داشته باشه. این رنگ رو میتونین در ترکیب رنگهایی مثل شکلاتی، سفید، فیروزه ای، زرد یا سبز به کار ببریم و خنثی کنیمش.

 

اسکرول به بالا